Jana Pendapatan Pasif Mudah

SMART INVESTMENT - PASIF INCOME 100%!
BISNESS MELETOPS.. REAL BISNES
Modal sekali, Keuntungan lebih 100%
Pulangan mingguan RM150, RM450, RM750, $$$$$ anda tentukan !!
100% pasif, tak perlu menaja, tak perlu jual barang,
ada SSM, dipantau KPDNKK dan patuh syariah.

Istimewa untuk mereka yang berminat untuk melabur dan mendapatkan keuntungan serta
menambah pendapatan pasif secara mudah dan selamat.
Anda akan dibayar bonus secara tetap setiap minggu dan akan mendapat produk
mengikut jumlah pelaburan anda.
berminat?
Pakej Pendapatan Pasif   

Berminat boleh comment dibawah atau  isi contact form di ruangan sebelah atau pm terus sy di FB:



www.bsr2u.com/betty96
testimoni beutica


30 comments:

  1. Apakah Anda mencari investasi dan pinjaman pribadi? Mencari lagi karena Anda berada di tempat yang tepat untuk solusi pinjaman Anda di sini! Ibu Teresa Firm pinjaman memberikan pinjaman kepada perusahaan dan individu pada tingkat bunga rendah dan terjangkau dari 2%, silahkan hubungi kami melalui e-mail melalui: teresapedro200@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam sejahtera Ms.marry..Saya Mila from johor . Saya berminat utk buat pinjaman tambah modal utk projek ternakkn ayam daging. Saya ingin info lanjut tentang syarat
      Dan prosedur pinjaman. Please reply me by email jamilah_abdjalil@yahoo.com as soon as posible. Tq

      Delete
    2. Selamat hari, saya Josef Lewis. Seorang pemberi pinjaman yang bereputasi, sah dan sah. Kami memberi pinjaman semua jenis dengan cara yang sangat cepat dan mudah, Pinjaman Peribadi, Pinjaman Kereta, Pinjaman Rumah, Pinjaman Pelajar, Pinjaman Perniagaan, Pinjaman Pencipta, Penyatuan Hutang. dan lain-lain

      Dapatkan diluluskan untuk pinjaman perniagaan atau peribadi hari ini dan dapatkan dana dalam minggu permohonan yang sama. Pinjaman peribadi ini boleh diluluskan tanpa mengira kredit anda dan terdapat banyak pelanggan gembira untuk menyokong tuntutan ini. Tetapi anda bukan sahaja akan mendapatkan pinjaman peribadi yang anda perlukan; anda akan mendapat yang paling murah. Inilah janji kami: Kami menjamin Kadar terendah untuk semua pinjaman dengan faedah cagaran percuma.

      Kami berusaha untuk meninggalkan kesan jangka panjang yang positif dengan melampaui jangkaan pelanggan saya dalam semua yang saya lakukan. Matlamat kami adalah untuk merawat anda dengan maruah dan rasa hormat sambil menyediakan perkhidmatan berkualiti tinggi tepat pada masanya. Tiada nombor jaminan sosial yang diperlukan dan tiada pemeriksaan kredit diperlukan, 100% Dijamin. Sila balas dengan serta-merta menggunakan butiran di bawah jika berminat dengan pinjaman dan bebas daripada penipuan ..

      E-mel: progresiveloan@yahoo.com
      Panggilan / Teks +1 (603) 786-7565 terima kasih



      Delete
  2. TESTIMONI CARA I GOT PINJAMAN MY DARIPADA INI SYARIKAT HEBAT, I'M A MUM SINGLE (franklinsloans37@gmail.com)

      Am Puan Carol Webb dari Orlando Florida-USA. Saya amat memerlukan pinjaman untuk perniagaan saya kerana perniagaan saya telah berjalan ke bawah dan saya mendapati sukar untuk mendapatkan pinjaman dari bank-bank / syarikat kewangan lain kerana skor kredit saya. Saya terdesak untuk mencuba hampir setiap wang membuat peluang di internet dan Finding Nathan Dylan dan khidmatnya yang diberikan adalah nafas udara segar dalam hidup saya. Akhir sekali saya bertemu dengan pemberi pinjaman yang tulen dan perkhidmatan yang boleh dipercayai dan saya perlu mengatakan Nathan Dylan tidak mengecewakan saya! Perkhidmatan beliau yang diberikan kepada saya adalah amat indah dan kini masa depan akhirnya kelihatan cerah bagi saya dan perniagaan saya kerana saya adalah membolehkan untuk mendapatkan jumlah pinjaman ($ 500,000.00). Jika anda perlu menghubungi mana-mana firma untuk mendapatkan apa-apa jumlah pinjaman yang anda perlukan hari ini, dengan kadar faedah rendah sebanyak 2% dan jadual pembayaran balik yang lebih baik, sila hubungi Nathan Dylan Perkhidmatan (NDS) melalui e-mel (franklinsloans37@gmail.com) anda juga boleh memanggilnya melalui nombor telefon beliau: +14344804300 {sini ada syarikat tapak http://franklinloan.at.ua} untuk menyelesaikan apa-apa masalah kewangan anda mungkin akan melalui sekarang.

    ReplyDelete
  3. TESTIMONI CARA I GOT PINJAMAN MY DARIPADA INI SYARIKAT HEBAT, I'M A MUM SINGLE (franklinsloans37@gmail.com)

      Am Puan Carol Webb dari Orlando Florida-USA. Saya amat memerlukan pinjaman untuk perniagaan saya kerana perniagaan saya telah berjalan ke bawah dan saya mendapati sukar untuk mendapatkan pinjaman dari bank-bank / syarikat kewangan lain kerana skor kredit saya. Saya terdesak untuk mencuba hampir setiap wang membuat peluang di internet dan Finding Nathan Dylan dan khidmatnya yang diberikan adalah nafas udara segar dalam hidup saya. Akhir sekali saya bertemu dengan pemberi pinjaman yang tulen dan perkhidmatan yang boleh dipercayai dan saya perlu mengatakan Nathan Dylan tidak mengecewakan saya! Perkhidmatan beliau yang diberikan kepada saya adalah amat indah dan kini masa depan akhirnya kelihatan cerah bagi saya dan perniagaan saya kerana saya adalah membolehkan untuk mendapatkan jumlah pinjaman ($ 500,000.00). Jika anda perlu menghubungi mana-mana firma untuk mendapatkan apa-apa jumlah pinjaman yang anda perlukan hari ini, dengan kadar faedah rendah sebanyak 2% dan jadual pembayaran balik yang lebih baik, sila hubungi Nathan Dylan Perkhidmatan (NDS) melalui e-mel (franklinsloans37@gmail.com) anda juga boleh memanggilnya melalui nombor telefon beliau: +14344804300 {sini ada syarikat tapak http://franklinloan.at.ua} untuk menyelesaikan apa-apa masalah kewangan anda mungkin akan melalui sekarang.

    ReplyDelete

  4. We offer certified and verifiable bank instruments via Swift Transmission from a genuine provider capable
    of taking up time bound transactions.

    FOR LEASING OF BG/SBLC
    MINIMUM FACE VALUE OF BG/SBLC = EUR/USD 1M
    LEASING FEE = 4%+2%

    FOR PURCHASE OF FRESH CUT BG/SBLC
    PRICE = 32%+2%
    MINIMUM FACE VALUE OF BG/SBLC = EUR/USD 1M

    Our BG/SBLC Financing can help you get your project funded, loan financing by providing you with yearly
    renewable leased bank instruments. We work directly with issuing bank lease providers, this Instrument can be monetized on your behalf for 100% funding: For further details contact us with the below information.

    Contact: Name: WARREN GARY

    Email: inquiry.barkerfinancial@gmail.com

    Skype: inquiry.barkerfinancial@gmail.com

    ReplyDelete
  5. Dear Sir/Madam,

    We are direct providers of Fresh Cut BG, SBLC and MTN which are specifically for lease, our bank instrument can be engage in PPP Trading, Discounting, signature project (s) such as Aviation, Agriculture, Petroleum, Telecommunication, construction of Dams, Bridges, Real Estate and all kind of projects. We do not have any broker chain in our offer or get involved in chauffer driven offers.

    We deliver with time and precision as sethforth in the agreement. Our terms and Conditions are reasonable. below is our instrument description.

    The procedure is very simple; the instrument will be reserved on Euro clear to be verified by your bank, after verification an arrangement will be made for necessary bank documents and stock testing expenses, the cost of the Bank Guarantee will be paid after the delivery of MT760.

    DESCRIPTION OF INSTRUMENTS:

    1. Instrument: Bank Guarantee (BG/SBLC) (Appendix A)
    2. Total Face Value: Eur 5M MIN and Eur 10B MAX (Ten Billion USD).
    3. Issuing Bank: HSBC Bank London, Barclays, Credit Suisse and Deutsche Bank Frankfurt.
    4. Age: One Year, One Month
    5. Leasing Price: 6% of Face Value plus 2% commission fees to brokers.
    6. Delivery: Bank to Bank swift.
    7. Payment: MT-103 or MT760
    8. Hard Copy: Bonded Courier within 7 banking days.

    We are ready to close leasing with any interested client in few banking days, if interested do not hesitate to contact me direct. Email: frederick.dtmas@gmail.com

    Regards,
    Mr Frederick D Thomas
    Skype: frederick.dtmas@gmail.com

    ReplyDelete
  6. We are Ireland based major/Direct providers of Fresh Cut BG, SBLC, POF, MTN, Bonds and CDs and this financial instruments are specifically for lease and sale.We are one of the leading Financial instrument providers with offices all over Europe.
    we always deliver on time and precision as Set forth in the agreement. You are at liberty to engage our leased facilities into trade programs, project financing, Credit line enhancement, Corporate Loans (Business Start-up Loans or Business Expansion Loans), Equipment Procurement Loans (Industrial Equipment, Air crafts, Ships, etc.) as well as other financial instruments issued from AAA Rated bank such as HSBC Bank Hong Kong, HSBC Bank London, Deutsche Bank AG Frankfurt, Barclays Bank , Standard Chartered Bank and others on lease at the lowest available rates depending on the face value of the instrument needed, Our Terms and Conditions are reasonable.
    DESCRIPTION OF INSTRUMENTS:
    1. Instrument: Bank Guarantee (BG)/SBLC (Appendix A)
    2. Total Face Value: 10M MIN to 50B MAX USD or Euro
    3. Issuing Bank: HSBC, Deutsche Bank Frankfurt, UBS or any Top 25 .
    4. Age: One Year, One Day
    5. Leasing Price: 4+ 1%
    6. Sale Price: 32+2%
    7. Delivery by SWIFT .
    8. Payment: MT103-23
    9. Hard Copy: Bonded Courier within 7 banking days.
    If you have need for Corporate loans, International project funding, etc. or if you have a client that requires funding for his project or business, We are also affiliated with lenders who specialize on funding against financial instruments, such as BG, SBLC, POF or MTN, we fund 100% of the face value of the financial instrument.
    Inquiries from agents/ brokers/ intermediaries are also welcomed; do get back to us if you are interested in any of our services and for quality service.
    Name : Robert O'Sullivan
    E-mail : osullivanr225@gmail.com
    Skype id : osullivanr225@gmail.com

    ReplyDelete
  7. Saya Puan Ramona Enache dan saya seorang wanita perniagaan dan saya ingin memberi nasihat kepada orang ramai untuk MENYEDIAKAN JUTAWAN SEMUA PINJAMAN yang meminta bayaran pendahuluan sebelum memberi pinjaman. Mereka yang meminta bayaran Advance adalah penipu dan saya menjadi mangsa tindakan mereka. Yuran pendahuluan seperti yuran pendaftaran, yuran insurans, yuran cukai dan banyak lagi, sila berhati-hati dengan pemberi pinjaman tersebut kerana mereka akan menipu anda semua wang yang sukar untuk anda dan anda akan dibiarkan keadaan yang sukar.

    Saya berbincang dengan rakan perniagaan saya tentang bagaimana dia dapat mendapatkan pinjaman yang dia memohon dan dia memberitahu saya bahawa itu adalah ALLAH yang menjawab solatnya kerana dia telah memohon pinjaman dari bank dan mereka menafikannya, Jadi, katanya dia menghubungi OMEGA FINANCE LIMITED yang dia melihat iklan mereka di internet semasa melalui internet dan mereka tidak meminta bayaran pendahuluan sebelum memberikan pinjaman. Jadi dia menghubungi mereka dan dia berjaya menerima pinjamannya tanpa sebarang kelewatan.

    Jadi, saya memberitahunya untuk memberikan saya alamat hubungan mereka dan dia memberi saya dan saya melakukan apa yang dia beritahu saya. Terima kasih kepada ALLAH yang baik, saya menerima pinjaman saya tanpa tekanan dan kelewatan sehingga saya berjanji kepada ALLAH bahawa saya mesti berkongsi berita baik saya secara online untuk orang lain untuk diselamatkan daripada penipu itu. Semoga ALLAH memberkati puan yang baik untuk apa yang dia lakukan kepada saya dan keluarga saya.

    Saya mahu sesiapa sahaja yang membaca kesaksian saya untuk menghubungi ibu yang baik jika dia memerlukan pinjaman supaya dia juga akan memberi keterangan mengenai muhibah ibu yang baik dan syarikatnya.
    jadi saya menggunakan jalan ini untuk memaklumkan setiap rakyat Malaysia, Indonesia dan sebahagian dunia yang sesuai untuk membaca kesaksian saya dan dia memerlukan pinjaman untuk dihubungi
    Emel Madam Bridget Cooper: [COOPERBRIDGET22@GMAIL.COM]

    Anda boleh menghubungi saya melalui e-mel: [ramonaenache954@gmail.com] jika anda memerlukan sebarang maklumat lanjut dari saya dan saya akan bertindak balas terhadap surat anda. terima kasih semua untuk membaca kesaksian saya, dan semoga ALLAH terus memberkati kita semua dan memberikan kita hidup dan kemakmuran.

    ReplyDelete
  8. Finding a genuine provider of financial instrument is very challenging but
    we are certified Financial Instrument providers in Ireland. Presently, we
    only focus on BG/SBLC for Lease and Sale transactions. However, our Lease
    BG/SBLC is 4+1% and Sale at 32+1%.

    Should you find this interesting and acceptable? Kindly, contact us and we
    shall review and respond with draft Contract/MOU within 48hrs maximum.

    Please request for full procedure details if interested.

    For further inquiry contact:
    Name : Donagh Sheridan
    E-mail : abdovfinancail.ltd@gmail.com
    Skype id : abdovfinancail.ltd@gmail.com

    ReplyDelete
  9. Selamat hari, saya Josef Lewis. Seorang pemberi pinjaman yang bereputasi, sah dan sah. Kami memberi pinjaman semua jenis dengan cara yang sangat cepat dan mudah, Pinjaman Peribadi, Pinjaman Kereta, Pinjaman Rumah, Pinjaman Pelajar, Pinjaman Perniagaan, Pinjaman Pencipta, Penyatuan Hutang. dan lain-lain

    Dapatkan diluluskan untuk pinjaman perniagaan atau peribadi hari ini dan dapatkan dana dalam minggu permohonan yang sama. Pinjaman peribadi ini boleh diluluskan tanpa mengira kredit anda dan terdapat banyak pelanggan gembira untuk menyokong tuntutan ini. Tetapi anda bukan sahaja akan mendapatkan pinjaman peribadi yang anda perlukan; anda akan mendapat yang paling murah. Inilah janji kami: Kami menjamin Kadar terendah untuk semua pinjaman dengan faedah cagaran percuma.

    Kami berusaha untuk meninggalkan kesan jangka panjang yang positif dengan melampaui jangkaan pelanggan saya dalam semua yang saya lakukan. Matlamat kami adalah untuk merawat anda dengan maruah dan rasa hormat sambil menyediakan perkhidmatan berkualiti tinggi tepat pada masanya. Tiada nombor jaminan sosial yang diperlukan dan tiada pemeriksaan kredit diperlukan, 100% Dijamin. Sila balas dengan serta-merta menggunakan butiran di bawah jika berminat dengan pinjaman dan bebas daripada penipuan ..

    E-mel: progresiveloan@yahoo.com
    Panggilan / Teks +1 (603) 786-7565 terima kasih



    ReplyDelete
  10. We specialized in Bank Guarantees (BG), Standby Letters of Credit (SBLC), Mid Term Notes (MTNs), Long Term Notes, Private Placement Programs (PPP), Montization and other financial assistance from Top AAA rated banks (Prime Bank) in Europe, Middle East or USA. Lease price BG/SBLC is 4+2% and Sale at 32+2%.

    Intermediaries/Consultants/Brokers are welcome to bring their clients with healthy commissions paid and are 100% protected. In complete confidence, we will work together for the benefits of all parties involved.

    For further inquiry contact Us Via :

    Email:- inquiry.emeraldfinanceltd@gmail.com

    WhatsApp : +1-8127-816282

    Skype :- emeraldfinanceltd

    We have Connections at the highest level at top AAA banks around the world !!! DON'T LOOSE YOUR DEAL, LET US HELP YOU , CONTACT US TODAY !!!.

    ReplyDelete
  11. Halo,
    nama saya ialah Siti Aminah dari Indonesia, saya cadangkan semua orang di sini harus berhati-hati, kerana terdapat banyak peminjam pinjaman palsu di internet, tetapi mereka masih yang sebenar dalam syarikat pinjaman palsu. Saya telah ditipu oleh 4 peminjam pinjaman yang berbeza, saya kehilangan banyak wang kerana saya sedang mencari pinjaman dari syarikat mereka. Saya hampir mati dalam proses kerana saya telah ditangkap oleh orang kerana berada dalam hutang.

    Saya hampir berputus asa sehingga saya meminta nasihat seorang kawan yang memperkenalkan saya kepada peminjam pinjaman asal dan syarikat yang sangat dipercayai iaitu Ibu Alicia Radu yang mendapat pinjaman saya 800 juta rupiah Indonesia dalam Kurang dari 24 jam Tanpa tekanan dan kadar faedah yang rendah sebanyak 2%. Saya sangat terkejut ketika memeriksa akaun bank saya dan mendapati jumlah pinjaman yang saya minta telah dipindahkan ke akaun bank saya tanpa sebarang kelewatan atau kekecewaan jadi saya berjanji bahawa saya akan berkongsi berita baik agar orang dapat mendapatkan pinjaman dengan mudah tanpa tekanan dari Ibu Alicia Radu

    Saya mahu anda mempercayai Ibu Alicia Radu dengan sepenuh hati kerana dia sangat membantu dalam hidup saya dan kehidupan kewangan saya. Anda harus menganggap diri anda sangat bertuah kerana mempunyai peluang untuk membaca kesaksian ini hari ini. Jadi, jika anda memerlukan pinjaman, hubungi ibu Alicia Radu melalui e-mel: (aliciaradu260@gmail.com)
    Anda juga boleh menghubungi saya melalui e-mel saya: (sitiaminah6749@gmail.com) jika anda memerlukan maklumat mengenai bagaimana saya mendapatkan pinjaman saya dari Ibu Alicia Radu, anda sangat bebas untuk menghubungi saya dan saya dengan senang hati akan menjawab anda kerana anda juga boleh membantu yang lain selepas anda menerima pinjaman anda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya Mohd Zaki Ishak amat berminat utk mengetahui dgn lebih lanjut berkenaan pinjaman yg disediakan

      Delete
  12. Adakah anda berfikir untuk mendapatkan bantuan kewangan, Adakah anda serius memerlukan pinjaman segera, adakah anda berfikir untuk memulakan perniagaan anda sendiri, anda berada dalam hutang, ini adalah peluang anda untuk mencapai keinginan anda kerana kami menyediakan pinjaman peribadi, pinjaman perniagaan, dan pinjaman syarikat, dan semua jenis pinjaman pada kadar faedah 2%, kami menjamin semua pelanggan berharga kami bahawa mereka akan mendapat semua pinjaman masing-masing dan meraikan musim baru dengan senyuman di wajah mereka.
    Untuk maklumat lanjut sila hubungi kami sekarang melalui email {} mariasednerloanfirm@gmail.com

    Maklumat Peminjam:

    Nama penuh: _______________
    Negara: __________________
    Seks: ______________________
    Umur: ______________________
    Jumlah Pinjaman yang Dibutuhkan: _______
    Tempoh Pinjaman: ____________
    Pinjaman destinasi: _____________
    Nombor telefon: ________
    Ibu maria

    ReplyDelete

  13. Assalamualaikum wr.wb





    Kami di Arab Credit Group telah luar biasa ketika datang untuk membantu orang-orang dalam masalah keuangan dan mereka dengan utang yang tak terhitung jumlahnya untuk membayar, tugas kami adalah untuk membantu Anda dengan pinjaman untuk menyelesaikan semua masalah keuangan Anda, dan menjadi keuangan yang stabil lagi. platform pembayaran kami sederhana, kami menyediakan Anda dengan suku bunga terendah 1,60% pinjaman Anda dapat menemukan, Arab Credit Group adalah Perusahaan pinjaman yang dimiliki oleh Keluarga Arab kami, kami telah memutuskan untuk membantu saudara-saudari kami untuk menjadi kuat secara finansial seperti yang diperintahkan Tuhan. kami di sini untuk memberi Anda bantuan untuk sukses dalam hidup.

    Hubungi kami dengan.
    Perusahaan: Arab Credit Group
    Email: Arabcreditgroup@gmail.com
    Hanya Whatsapp: {+2348118606921}
    Pin BBM: {E39B5EE5}

    ReplyDelete
  14. Nama saya adalah Okta Mira Anda dipersilakan untuk CREDIT UNION DAYA LESTARI tempat di mana Anda memiliki kesempatan untuk mengubah defisit keuangan menjadi individu yang kaya dengan bantuan staf berkualifikasi tinggi melalui staf yang bertekad dan memiliki sumber daya keuangan yang baik tempat berselingkuh atau merampok Orang-orang dari uang mereka adalah tabu tempat di mana Anda dilengkapi secara finansial untuk mengatasi kekurangan keuangan saya telah mengulurnya itulah sebabnya saya datang ke sini untuk memberi tahu Anda bahwa tidak semua kreditur online adalah penipuan atau penipuan karena prioritas utama CREDIT UNION DAYA LESTARI adalah untuk menyediakan dana dalam mata uang apa pun untuk semua klien mereka sehingga mereka akan dapat memenuhi kebutuhan keuangan mereka setiap hari jadi jangan biarkan saya ditinggalkan Anda membutuhkan dana untuk:
    ✓ Tagihan Rumah Sakit
    ✓ Renovasi Rumah
    ✓ Pembesaran Bisnis
    ✓ Refinancing Ekstensi Pertanian
    ✓ Penambangan Emas
    ✓ Proyek pembiayaan dengan kebutuhan keuangan yang lebih tinggi
      Semua ini dan banyak lagi
    Gmail: {iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com}
             ➡ {WhatsApp Only :: {+ 33753893351}
            ➡  BBM INVITES: {D8980E0B} {4424A}

    ReplyDelete
  15. We are able to finance your signatory
    projects and help you enhance your
    business plan. Furthermore, our
    financial instrument can be used for
    the purchase of goods from any
    manufacturer irrespective of their
    location. It can also serve as
    collateral with any bank in the world
    to secure loans for your project or to
    activate credit line to finance your
    business plan. We have {BG}, Standby
    Letter of Credit {SBLC}, Medium Term
    Notes {MTN}, Confirmable Bank Draft
    {CBD},Monetize as well as other financial
    instruments issued from AAA Rated bank
    such as HSBC Bank Hong Kong, HSBC Bank
    London, Deutsche Bank AG Frankfurt,
    Barclays Bank , Standard Chartered Bank
    and others on lease at the lowest
    available rates depending on the face
    value of the instrument needed.


    Email : nat.mandate18@gmail.com
    Skype : nat.mandate18@gmail.com


    Regards
    Nat

    ReplyDelete


  16. We are exclusive agent to direct providers of Fresh Cut BG, SBLC, MTN Bonds, Bank draft and Loans which we have specifically for lease. We do not have any broker chain in this offer or get involved in Chauffer driven offers. We deliver with time and precision as set forth in the agreement. You are at liberty to engage our leased facilities into trade programs as well as in signature project(s) such as Aviation, Agriculture, Petroleum, Telecommunication, construction of Dams, Bridges and any other turnkey project(s) etc.

    DESCRIPTION OF INSTRUMENTS:
    1. Instrument: Bank Guarantee (BG/SBLC) (Appendix A)
    2. Total Face Value: Eur 5M MIN and Eur 10B MAX (Ten Billion USD) .
    3. Issuing Bank: HSBC Bank London, Credit Suisse and Deutsche Bank Frankfurt.
    4. Age: One Year, One Month
    5. Leasing Price: 3% of Face Value plus 2% commission fees to brokers.
    6. Delivery: Bank to Bank swift.
    7. Payment: MT-103 or MT760
    8. Hard Copy: Bonded Courier within 7 banking days.

    The Leased Instruments includes: BG’ s, Insurance Guarantees, MTN, ( SBLC) Standby Letters of Credit and Third Party Guarantees such as a standby forward commitment to purchase or a standby loan. If you are a potential Investor or Principle looking to raise capital, we will be happy to answer any questions that you have about this opportunity and to provide you with all the details regarding this services.

    Our BG/ SBLC Financing can help you get your project funded, loan financing, please let me know if you are interested in any of our services, by providing you with yearly renewable leased bank instruments. We work directly with issuing bank lease providers, this Instrument can be monetized on your behalf for 100% funding.


    BROKERS ARE WELCOME & 100% PROTECTED!!!

    We are ready to close leasing with any interested client in few banking days, if interested do not hesitate to contact me direct.


    Regards

    Philip James
    Email: info.frjames1971@gmail.com
    Skype: info.frjames1971@gmail.com


    ReplyDelete
  17. Dear Sir/Ma

    We are project funder as well as financial lender. We have BG/SBLC specifically for BUY/LEASE at a leasing price of 4%+2% of face value Issuance by HSBC London and many other 25 top AA rated Bank in Europe, Middle East or USA. We also secure funding. Also We are into the provision of short term and long term business/personal loans for both small and large scale business funds.

    * FOR LEASING OF BG/SBLC

    MINIMUM FACE VALUE OF BG/SBLC = EUR/USD 1M LEASING FEE = 4%+2%

    * FOR PURCHASE OF FRESH CUT BG/SBLC PRICE = 32%+2%

    MINIMUM FACE VALUE OF BG/SBLC = EUR/USD 1M

    Intermediaries/Consultants/Brokers are welcome to bring their clients and are 100% protected. In complete confidence, we will work together for the benefits of all parties involved.

    Name : Sean Raymond
    E-mail : seanraymondconsultant@gmail.com
    Skype id :seanraymondconsultant@gmail.com

    ReplyDelete
  18. Are you having one or two difficulties from other financial instrument lender? I want you to take a chance with us you will never regret doing business deal with our firm.We have direct and efficient providers.

    I am the sole (Direct) mandate to several genuine efficient providers for lease/sales BG/ SBLC and other financial instruments, at reasonable prices, Issuance by top AAA rated Bank in Europe.Presently, we focus on BG/SBLC for Lease and Sale transactions, However, our Lease BG/SBLC/MTN is 3+1% and Sale at 30%+1%.

    Should you find this interesting and acceptable? Kindly, contact us and we shall review and respond with DOA.

    Please request for full procedure details if interested.(WE MOVE FIRST)

    For further inquiry contact:

    Contact us for further detail:
    Email:~ summitfinancialplc@gmail.com
    whatsapp:+447548789227

    SBLC/BG 100% PROTECTED (PROVIDER MOVES FIRST)

    ReplyDelete
  19. Nama: __ Hendi Zikri Didi
    Bandar: _______________ Melaka
    pekerjaan: _ Pemilik perniagaan
    Sebarang notis: ____ hendidi01@gmail.com

    Halo semua, sila berhati-hati tentang mendapatkan pinjaman di sini, saya telah bertemu dengan banyak peminjam palsu di internet, saya telah menipu saya hampir menyerah, sehingga saya bertemu seorang rakan yang baru saja memohon pinjaman dan dia mendapat pinjaman tanpa tekanan, jadi dia memperkenalkan saya kepada legitamate AASIMAHA ADILA AHMED LOIR FIRM, saya memohon Rm1.3 juta. Saya mempunyai pinjaman saya kurang dari 2 jam hanya 1% tanpa cagaran. Saya sangat gembira kerana saya diselamatkan daripada mendapatkan hutang miskin. jadi saya nasihat semua orang di sini memerlukan pinjaman untuk menghubungi AASIMAHA dan saya memberi jaminan bahawa anda akan mendapat pinjaman anda.

    Pusat Aplikasi / Hubungi
    E-mail: ._________ aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com
    WhatsApp ____________________ + 447723553516

    ReplyDelete
  20. kesaksian nyata dan kabar baik !!!

    Nama saya mohammad, saya baru saja menerima pinjaman saya dan telah dipindahkan ke rekening bank saya, beberapa hari yang lalu saya melamar ke Perusahaan Pinjaman Dangote melalui Lady Jane (Ladyjanealice@gmail.com), saya bertanya kepada Lady jane tentang persyaratan Dangote Loan Perusahaan dan wanita jane mengatakan kepada saya bahwa jika saya memiliki semua persyarataan bahwa pinjaman saya akan ditransfer kepada saya tanpa penundaan

    Dan percayalah sekarang karena pinjaman rp11milyar saya dengan tingkat bunga 2% untuk bisnis Tambang Batubara saya baru saja disetujui dan dipindahkan ke akun saya, ini adalah mimpi yang akan datang, saya berjanji kepada Lady jane bahwa saya akan mengatakan kepada dunia apakah ini benar? dan saya akan memberitahu dunia sekarang karena ini benar

    Anda tidak perlu membayar biayaa pendaftaran, biaya lisensi, mematuhi Perusahaan Pinjaman Dangote dan Anda akan mendapatkan pinjaman Anda

    untuk lebih jelasnya hubungi saya via email: mahammadismali234@gmail.comdan hubungi Dangote Loan Company untuk pinjaman Anda sekarang melalui email Dangotegrouploandepartment@gmail.com

    ReplyDelete
  21. Nama: __ Hendi Zikri Didi
    Bandar: _______________ Melaka
    pekerjaan: _ Pemilik perniagaan
    Sebarang notis: ____ hendidi01@gmail.com

    Halo semua, sila berhati-hati tentang mendapatkan pinjaman di sini, saya telah bertemu dengan banyak peminjam palsu di internet, saya telah menipu saya hampir menyerah, sehingga saya bertemu seorang rakan yang baru saja memohon pinjaman dan dia mendapat pinjaman tanpa tekanan, jadi dia memperkenalkan saya kepada legitamate AASIMAHA ADILA AHMED LOIR FIRM, saya memohon Rm1.3 juta. Saya mempunyai pinjaman saya kurang dari 2 jam hanya 1% tanpa cagaran. Saya sangat gembira kerana saya diselamatkan daripada mendapatkan hutang miskin. jadi saya nasihat semua orang di sini memerlukan pinjaman untuk menghubungi AASIMAHA dan saya memberi jaminan bahawa anda akan mendapat pinjaman anda.

    Pusat Aplikasi / Hubungi
    E-mail: ._________ aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com
    WhatsApp ____________________ + 447723553516

    ReplyDelete
  22. WhatsApp Number::::::::[+60]1123759663
    Name::::Hafizul Bin Haziq
    Country:::Malaysia

    Kemarau kewangan saya berakhir pada bulan ini apabila saya fikir semuanya adalah urusan perniagaan dengan beberapa rakan saya di Kuala Lumpur beberapa bulan yang lalu perniagaan yang bernilai beberapa Rm785.000.00 yang keuntungannya sudah cukup untuk kita semua untuk berkongsi keuntungan tetapi akibat kegagalan perniagaan, kita semua mendapati bahawa kita mempunyai masalah kewangan yang sangat besar kerana saya tidak mempunyai wang untuk bergantung pada ketika perniagaan gagal kerana saya melabur semua saya dengan saya pada perniagaan jadi saya berada di sangat sangat maaf jadi saya terpaksa mencari bantuan kewangan saya sebenarnya telah ditolak oleh beberapa bank sebagai hasil dari kadar pinjaman mereka dan juga syarat mereka jadi saya terpaksa melalui beberapa blog sehingga saya datang menghadapi dengan Iklan Syarikat Ibu. saya menghubungi Ibu dengan segera selepas melalui beberapa proses yang sangat fleksibel permintaan pinjaman saya sebanyak Rm440.000.00 telah diluluskan oleh pihak pengurusan dan pada keesokannya Lembaga Pengurusan Peminjaman Pinjaman dikreditkan saya tanpa menangguhkan berkat ini dari ibu yang dapat menyelamatkan anda hari ini dari apa-apa embarrazement kewangan anda menjadi ibu hubungi Ibu sekarang untuk pinjaman anda yang berubah e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
    ISKANDAR LESTARI LOAN COMPANY "ISKANDAR LENDERS"

    Country::::::Malaysia
    Name::::::::Hafizul Bin Haziq
    email::hafizulbin365@gmail.com
    Telephone Number:[+60]1123759663
    WhatsApp Number::::::::[+60]1123759663
    e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]

    ReplyDelete
  23. Nama saya ny. Margaretha Asmara, dari Desa Sungai Bulan RT014 / RW08 Sungai Raya Sungai Bulan, Ambon di Indonesia, saya seorang Muslim yang taat, saya ingin menggunakan media untuk mengingatkan semua orang agar mencari pinjaman agar berhati-hati dengan penipu karena mereka ada di mana-mana.

    Kesaksian: Margaretha Asmara
    dari Ambon di Indonesia
    Pinjaman A mount: $ 40.000
    AKUN BCA
    margarethaasmaran@gmail.com
    Whatsap saya: +6285964126496

    Bulan lalu, saya menderita kerugian finansial, dan karena kebutuhan saya akan modal ventura, keputusasaan, dan kemiskinan, saya diperdaya oleh rentenir online palsu. Saya tidak menyerah dan teman saya Zulaikha Yugesh melalui email zulaikhayugesh@gmail.com dan Elok Cahyono dengan email elokycahyono@gmail.com yang memberi tahu saya bagaimana mereka melihat kesaksian online tentang PERUSAHAAN RIKA ANDERSON LOAN COMPANY asli dan merujuk saya ke kreditor bernama Mrs. RIKA ANDERSON LOAN COMPANY yang meminjamkan saya pinjaman $ 40.000 dalam waktu 2 jam setelah perusahaan pinjaman meminta data dan foto ktp saya dan tanpa penundaan. .

    Setelah 2 jam saya mengkonfirmasi dari rekening bank BCA saya dan petugas mengkonfirmasi pinjaman saya di dalam. 2 jam setelah saya mendaftar.
    Saya mendorong sesama warga yang membutuhkan pinjaman untuk mendaftar dan menghubungi Ms. Rika Anderson melalui email:

    PERUSAHAAN PINJAMAN RIKA ANDERSON
    email: rikaandersonloancompany@gmail.com
    Whatsapp: +15183602491

    ReplyDelete
  24. Halo semuanya, Nama saya Siska wibowo saya tinggal di Surabaya di Indonesia, saya seorang mahasiswa, saya ingin menggunakan kesempatan ini untuk mengingatkan semua pencari pinjaman untuk sangat berhati-hati karena ada banyak perusahaan pinjaman penipuan dan kejahatan di sini di internet , Sampai saya melihat posting Bapak Suryanto tentang Nyonya Esther Patrick dan saya menghubunginya melalui email: (estherpatrick83@gmail.com)

    Beberapa bulan yang lalu, saya putus asa untuk membantu biaya sekolah dan proyek saya tetapi tidak ada yang membantu dan ayah saya hanya dapat memperbaiki beberapa hal yang bahkan tidak cukup, jadi saya mencari pinjaman online tetapi scammed.

    Saya hampir tidak menyerah sampai saya mencari saran dari teman saya Pak Suryanto memanggil saya pemberi pinjaman yang sangat andal yang meminjamkan dengan pinjaman tanpa jaminan sebesar Rp200.000.000 dalam waktu kurang dari 24 jam tanpa tekanan atau tekanan dengan tingkat bunga rendah 2 %. Saya sangat terkejut ketika saya memeriksa rekening bank saya dan menemukan bahwa nomor saya diterapkan langsung ditransfer ke rekening bank saya tanpa penundaan atau kekecewaan, segera saya menghubungi ibu melalui (estherpatrick83@gmail.com)

    Dan juga saya diberi pilihan apakah saya ingin cek kertas dikirim kepada saya melalui jasa kurir, tetapi saya mengatakan kepada mereka untuk mentransfer uang ke rekening bank saya, karena saya berjanji bahwa saya akan membagikan kabar baik sehingga orang bisa mendapatkan pinjaman mudah tanpa stres atau penundaan.

    Yakin dan yakin bahwa ini asli karena saya memiliki semua bukti pemrosesan pinjaman ini termasuk kartu ID, dokumen perjanjian pinjaman, dan semua dokumen. Saya sangat mempercayai Madam ESTHER PATRICK dengan penghargaan dan kepercayaan perusahaan yang sepenuh hati karena dia benar-benar telah membantu hidup saya membayar proyek saya. Anda sangat beruntung memiliki kesempatan untuk membaca kesaksian ini hari ini. Jadi, jika Anda membutuhkan pinjaman, silakan hubungi Madam melalui email: (estherpatrick83@gmail.com)

    Anda juga dapat menghubungi saya melalui email saya di (siskawibowo71@gmail.com) jika Anda merasa kesulitan atau menginginkan prosedur untuk mendapatkan pinjaman

    Sekarang, yang saya lakukan adalah mencoba untuk memenuhi pembayaran pinjaman bulanan yang saya kirim langsung ke rekening bulanan Nyonya seperti yang diarahkan. Tuhan akan memberkati Nyonya ESTHER PATRICK untuk Segalanya. Saya bersyukur

    ReplyDelete
  25. I have direct providers of Fresh Cut BG, SBLC which are specifically for lease. Our bank instrument can be engaged in PPP Trading, Discounting, Signature Project(s) such as Aviation, Agriculture, Petroleum, Telecommunication, Construction of Dams, Bridges , Real Estate and all kind of projects.



    If you have need for corporate loans, International project funding, etc. or if you have a client that requires funding for his project or business, We are also affiliated with lenders who specialize on funding against financial instruments, such as BG, SBLC, POF ,we fund 100% of the face value of the financial instrument.



    Management.

    David Pedretti

    Email: davidpedretti42@gmail.com









    #BG #SBLC #FINANCIALSERVICE #FINANCE #REALESTATE #OILANDGAS #CONSULTANTS #PROJECTFINANCE #MANAGEMENT #BANKINGINSTRUMENT #petroleum #bank #energyindustry #energy #offshore #oil #gas #funding #business #startups #investment #funds #investors #investments #venturecapital #projects #aviation #trading #construction #project #investing #projectmanagement #projectmanager #uae #dubai #malaysia #agriculture #middleeast #mining

    ReplyDelete

  26. GENUINE BANK GUARANTEE (BG) AND STANDBY LETTER OF CREDIT (SBLC) FOR BUY OR LEASE AT THE BEST AVAILABLE RATES
    We offer certified and verifiable financial bank instruments via Swift Transmission from a genuine provider capable
    of taking up time bound transactions.
    FOR LEASING OF BG/SBLC
    MINIMUM FACE VALUE OF BG/SBLC = EUR/USD 1M
    LEASING FEE = 4%+2%
    FOR PURCHASE OF FRESH CUT BG/SBLC
    MINIMUM FACE VALUE OF BG/SBLC = EUR/USD 1M
    PRICE = 32%+2%
    Our BG/SBLC Financing can help you get your project funded,
    loan financing by providing you with yearly.
    RWA ready to close leasing with any interested client in few banking days
    I will be glad to share with you our working procedures.
    Name : Stacy Gabriele
    Email : Stacygabriele07@gmail.com
    Whatsapp: +1(209) 800-4843
    Skype:Stacygabriele07@gmail.com

    ReplyDelete
  27. Are you an individual businessman or a business organisation that wishes to expand in business ??, we offer financial instrument such as BGs, SBLCs,MTNs, LCs, CDs and others on lease and sales at a rate of 4%+2% of the face value and reasonable conditionfrom a genuine provider. You are at liberty to engage our leased facilities into trade programs as well as in signatory project(s) such as Aviation, Agriculture, Petroleum, Telecommunication and any other project(s) etc.

    Contact : Mr. Richard Chadwich
    Contact Email: ribellodasilver01.finance@gmail.com


    With our financial/bank instrument you can establish line of credit with your bank and/or secure loan for your projects in which our bank instrument will serve collateral in your bank to fund your project.

    We deliver with time and precision as set forth in the agreement. Our terms and Conditions are reasonable and we work directly with issuing bank lease providers, this instrument can be monetized on your behalf for upto 100% funding. Intermediaries/Consultants/Brokers are welcome to bring their clients and are 100% protected. In complete confidence, we will work together for the benefits of all parties involved.

    All relevant business information will be provided upon request.

    BROKERS ARE WELCOME & 100% PROTECTED!!!

    If Interested kindly contact me via

    Email:~ ribellodasilver01.finance@gmail.com

    serious enquiry only.

    ReplyDelete